Forside > Mogens Glistrup, Pressen, Uncategorized > Pressemeddelelse fra Mogens Glistrup

Pressemeddelelse fra Mogens Glistrup

22. oktober 2012

Pressemeddelelse fra Mogens Glistrup

I forbindelse med Knud Leif Thomsens udtræden af Radiorådet har TV, radio og næsten alle aviser bragt misvisende reportager. Jeg må derfor bede om, at man retleder seere, lyttere og læsere ved at optage følgende:

Jeg har ikke nogen særlig alliance med Danske Tidende.

Til ethvert blad sender jeg alt det Fremskridtsstof, jeg kan forvente optaget.

I ethvert blad findes mangt og meget som jeg er uenig i, og som jeg finder uanstændigt.

Det gælder Danske Tidende. Men det gælder også: Jydske Tidende, Sjællands Tidende, Berlingske Tidende, Aktuelt, Fagbladet, FTF-bladet, Land og Folk og alle andre blade.

Mogens Glistrup

Må citeres med fuld kildeangivelse:

Fremskridt nr. 3 / 7. årgang  / 19. februar 1979

